miercuri, 1 decembrie 2010

Visarea lui...

  Nu am lasat tacerea sa doarma...am ingropat-o in urechea mea surda si am rugat muzica sa se asterne peste sufletele noastre...M-ai provocat sa ma uit in ochii tai care ard mocnit cu taciuni si m-am predat in fata lor, lasandu-ma fermecat, precum sarpele ce iese din cos la indemnul muzicii vrajitorului sau...Am tavalit linistea prin nisipul plajelor pustii ce se intind in visarea ochilor nostrii si am transformat-o in zumzet. Mi-am izbit tampla de stelele fruntii razboi crunt si vai!...cum iti mai plactale si ti-am intanlit buzele...salbatice, moi, frumoase! M-au cucerit intr-o clipita si nici macar nu am avut timp sa protestez! Am ferecat clipita aceasta si as fi vrut s-o transform in eternitate...
  Tacere...muzica...ochii tai...liniste...iar zumzet...buzele! Ti le caut flamand in semiintuneric...mi-e dor de ele pentru ca au trecut 3 clipite fara sa le simt! Am furat ploaia de afara si am transformat-o in soarele semiintunericului nostru. Ne-am certat cu nebunia si-am agatat-o intr-un cui! Ne-am dusmanit cu puful din perne si l-am lasat sa doarma pe jos. Iar tie...ti-am declarat razboi crunt si vaii cum iti mai place sa ma chinui! Ochi arzatori, buze salbatice, dinti in pielea de pe gat, urme de unghii pe spate...inimile noastre danseaza un dans ametitor numai de ele stiut! Tic-tac tic-tac la unison! Parca m-ai cunoaste de-o viata , asa de bine ma ghicesti! Si fiecare por al pielii mele tanjeste dupa atingerea ta calda si frenetica...Privam timpul de miscarea lui necontenita si il uitam pe un raft sub paltonul tau rosu...
  Tic- tac tic-tac la unison...apoi tacere...Imi odihnesc inima nebuna in palmele mainilor tale. Soarele nostru ne scalda sufletele bucuroase...
  Se face tarziu si vrei sa pleci...Ma uit cu ochii mari si uimiti la tine...ma simt ca o papusa in mainile dibace ale maestrului sau papusar...Intr- singura noapte ai daramat tot ce stiam si m-ai remodelat...Cum? Nu stiu! Dar stiu ca ai modelat ploaia d-afara in soare!
   Te strig din urma: " Ti-ai uitat: trei fire de par si parfumul tau in toata camera! ". Imi spui: " De ele ma pot dispensa, pastreaza-le tu ca amintire! ". In fond, chiar daca pleci acum, stiu ca ma placi asa cum sunt: UN PACATOS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu