miercuri, 8 decembrie 2010

Poveste...

Am facut un experiment azi intr-o ora de curs, impreuna cu prietena mea, Ioana, am incercat sa compunem o poezie: o strofa ea, o strofa eu. Iata ce a iesit:

Ioana: Imi doresc sa te privesc
           In razele soarelui
           Tu a zapezii craiasa
           In final a mea mireasa!

Gentiana: As da orice sa te sarut
               Ma pierd in ochii tai...
               Raman mereu mut
               Caci scapara vapai...

Ioana: In final destinul ne-a unit
           Eram ca soarele si luna
           La apus si rasarit...
           Am doborat minciuna! (vers modificat de Gentiana)

Gentiana: Tu - printul meu calare
               Pe-un inorog alb pur
               Eu-printesa zapezii tale
               Iubirea mea ti-o jur!

Ioana: Nasul  nostru e muntele,
          Iar nasa ne e marea
          Cununi vor pune pe tamplele
          Ce indeamna visarea...

Gentiana: Iar martori ne vor fi
              Copacii vechi s-izvorul...
               Legatura o va sfinti...
               Codrul Nemuritorul!

Ioana: Iubirea imbraca straie de gala,
          Aceasta e o seara regala,
          Dragostea sufletele le uneste,
          Tot ea de sus pe toti ne priveste...

Gentiana: Clopotei frumosi d-argint
               Ti-ai impletit in par
               Iar pielea ta superba...
               Miroase-a merisor!

Poezia nu este terminata, probabil o vom termina intr-o alta ora de curs :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu